Tuffa dagar..

Om en vecka är det julafton och jag har inte gjort någonting alls förutom vårat fuskbygge med pepparkakshuset.. Jag har inte ens satt upp några adventsljusstakar och känner bara att jag har lust att spy på alltihop och nu råkade jag ut för att jag ska göra köttbullar och rosenbröd med till vår julmiddag vi ska ha hos Jasmine på torsdag då hon och Mickis med respektive kommer åka ner till deras pappa och fira jul.
Jag ska även åka iväg med hundarna så dom får klorna klippta på torsdag så nu känner jag mig superstressad över torsdagen haha.
Jag har även kommit fram till att jag ska klippa Mollys klor och sen försöka hitta en lite äldre hundvan människa som bor på landet där Molly kan komma och gå som hon vill och ligga och mysa i soffan med för jag fixar inte att ta bort henne..
 
 
Veterinären som jag pratade med sa också när jag berättade vad hon var för en ras att ja dom där små Lhasatibbarna dom kan vara ganska så bestämda och envisa dom är ulliga och gulliga men väldigt mycket hund för sin storlek och folk skaffar dom för att dom är små och söta.. haha
 
Jag hade nog inte kunnat beskriva det bättre själv för det är exakt så jag själv skulle ha beskrivit det och hade jag vetat det jag vet idag om denna lilla sötnos så hade jag nog inte skaffat någon hund alls när barnen var små för hon lärde ju sig väldigt fort hur man skrämmer skiten ur små barn och då kastade dom till henne godis...
Vi hade även en lite udda granne som kastade in godis genom brevinkastet när hon skällde och sen kom och berättade efter 8-9mån att det fungerar för då blev hon tyst...
Kan ju säga att jag inte var helt nöjd med det påhittet..
 
Missa inte en månad gratis Cmore nu över jullovet!
Här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0