Evig kärlek

 
Igår var jag och fick min tatuering som jag fått av Sabina och Jack i födelsedagspresent 🙂
 
Dennis försökte ju tatuera mig på fingret med en hemmagjord tatueringsnål två dagar innan han tog sitt liv.. han ville att jag skulle ha ett "D" på fingret men nu blev det denna istället.
Evighetstecknet var även den en viktig symbol för honom och jag minns att jag blev förvånad när han ville ha det på insidan av våra förlovningsringar.
 
Det känns väldigt bra att jag ha gjort den här och den är samtidigt ett bevis mot vissa av Dennis äckliga anhöriga som beskyller mig för Dennis död.. En av dom har dessutom sagt till mig rakt ut att jag trädde snaran runt hans hals...
Jag hade nog inte tatuerat in hans namn om jag velat att han ska vara död eller hur?
 
 
Hitta evig kärlek här eller här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0