Skratta eller gråta?

*Innehåller annons för firstvet*
 
Idag hade det snöat när jag gick ut med hundarna imorse..
Eller ja det hade väl kommit typ 2mm så kändes väl lite trotsigt att klampa ut med foppatofflor kl. 10 på förmiddagen men så är jag ju lite bonnig egentligen 😉
 
Sasha var som ett riktigt yrväder och skuttade omkring som om det kommit en hel meter snö och Molly tyckte det var kallt och gick medvetet på fel sida om lyktstolparna för att visa alla vilken dum matte hon har som släpar ut henne i skitväder!
 
Väl uppe på gräsmattan där dom brukar bajsa så sket Sasha jättesnabbt och började skutta omkring för nu var det lekdax i den "djupa" snön!
Matte fick dra upp Molly på gräsmattan eftersom man tydligen inte kan gå i gräset när det kommit så "mycket" snö så då när jag vänder rygge till så passar Sasha på att gräva en djup grop i gräsmattan.. Och sen skuttade hon framför mina fötter och krafsade hela vägen hem..
Fördelen är ju att hon vässa ner framklorna nu så det blir mindre att klippa..
 
På eftermiddagen gick vi en runda runt ån på 6km jag och Sasha.
 
Sen så har jag några som skriver till mig men vad ska jag göra när jag känner att jag inte orkar träffa någon ny kille eller ens lära känna någon och har även sagt nej och dom fortsätter?
Sist jag ignorerade så blev jag blockad.. ungefär som att det är ett krav att jag ska svara när killar skriver?
Ska man skratta eller gråta?
 
 

Kommentarer
Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Haha jag skulle frysa ihjäl om jag gick i foppatofflor nu

Svar: haha ja hade strumpor på mig ;)
minitjejens.blogg.se

2019-11-11 @ 12:14:22
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0