Gah!

*Innehåller annons för Smspengar*
 
Igår var jag så irriterad på min killkompis så jag orkade inte blogga mer även om jag satte mig flera gånger för att göra det..
Det är seriöst något allvarligt fel på killar alltså.. Antingen så slutar dom prata med mig för att jag förklarar att jag inte är redo att gå vidare än efter Dennis (ska man ens behöva förklara?) Eller så får jag sluta prata med dom för att dom inte fattar!
En killkompis försökte tvinga mig att tycka att det var mysigt att ligga i samma säng och hålla i handen och han gav sig inte fast jag förklarade att dels hade jag kläderna på och han tog min hand när jag sov... Det slutade med att jag ignorerade honom och nu är jag sur tydligen?
Bryr mig seriöst inte för jag behöver inte den typen av sk. kompis.
 
Och nu den här idioten.. Vi två har haft ett förflutet innan Dennis då vi var jättekära och var tvungna att ha ett hemligt förhållande då han var muslim (skulle aldrig göra om det).
Han gifte sig och jag träffade Dennis, sen började han tjata på mig några veckor efter Dennis död.. klagade på sitt äktenskap och ville vara kompis varvat med att få försöka ligga med mig typ.
Varje gång jag sa nej så blockade han mig! hahahaha
Sen blev han utkastad (Rätt åt honom) och vi började umgås som kompisar varvat med att han fortsatte tjata om sex...
 
Sen blev jag irriterad då det inte finns några sådana känslor för honom över huvud taget och varför skulle jag vilja smyga med någon i hemlighet?
Jag är f*n snart 47 bast liksom sluta lek!?
Dessutom har han gjort bort sig big time för sista gången för den tönten klarar sig inte i vardagen utan min hjälp om han inte hittar någon annan att fråga om råd då.. haha Idiot.
 
Jag saknar bara Dennis ännu mer när jag måste dras med en massa idioter...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0