Rörstrand kryddhylla från 1900 talet!

*innehåller annons för Åhléns*


Eftersom jag har jobbat tre kvällar i rad mellan 14.30 och 22.30 så har det inte blivit så mycket bloggat då jag prioriterat att gå en lång promenad och annat på förmiddagarna. 
När man väl är hemma efter att ha hämtat hundarna så är klockan närmare 24 och det är sängen som gäller!

Men här kommer iallafall mitt porslin ifrån 1900 talet som är tillverkat av Rörstrand!
Nu får ju kryddhyllan sitta där den sitter eftersom den passar in i köket som vi gjort lite gammeldags 😉


I lördags så sprang jag på dessa godbitar när jag gick min runda med Sasha och dom fixade jag iordning igår hemma hos mickis innan jobbet så jag kunde göra en varm macka att ha med mig till jobbet 🤪
(Fin spindel va?)


Idag har jag varit ledig och har hunnit svara på lite enkäter och även kunnat ta ut lite och sedan så åkte jag till Mickis för att Carls skulle fixa med min bil men det blev inte som planerat.
Men jag har diskat och mickis har bjudit på mat.

När jag kom hem klippte jag gräsmattan inne på trädgårdssidan sen ville inte gräsklipparen starta för att fortsätta på framsidan som vanligt så den får väl vila upp sig till imorgon..


Jag hämtade även ut mina nya rosa mörkläggningsgardiner och hängde upp dom lite provisoriskt med en för lång gardinstång i tvättstugan/gästrummet, men det kommer bli bra tror jag när jag kapat dom lite på längden och hittat en annan stång..
Eller vad tror ni?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0