Det händer grejer!

*Innehåller annons för Leta lån*
 
Idag har jag varit på en anställningsintervju så nu ska jag vänta på vart dom tänker placera mig någonstans och jag hoppas ju på lite tur här om man säger så 😉.
 
Sen så fick jag ett samtal ifrån Uppsala att dom kommer ta emot Sabina för en utredning och göra en handlingsplan för hur hon ska klara av sin skolgång i den takt hon klarar efter ridolyckan.
Men dom inblandade är redan nu riktigt tillmötesgående och väldigt måna över hur hon mår så det känns bra för då slipper hon en massa onödig stress.
 
Jag och Sabina har även varit hos tandläkaren idag och hon överlevde två sprutor i munnen, borrning och lagning.. Men det var säkert för att hon har två riktigt duktiga tandläkare som är lugna och trevliga och så en mamma som inte kan vara riktigt seriös så att alla skrattar 😉.
 
Till kvällsmat åt vi hemkörd kycklingrulle ifrån Bella som är bäst i stan här enligt oss och egentligen på gångavstånd men ska man ha hemkört så ska man eller hur?
 
Efter det så blev det bollkastning i parken med Sasha och Molly fick vara kopplad den här gången eftersom hon rymde sist och nu sover dom och snarkar båda två 😊.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0