Kung på bilbesiktning!

*Innehåller annons för Interflora*
 
Idag har jag och Sabina varit och besiktigat Nathalie gamle Tor som var dömd till skrot då INGEN trode att han skulle gå igenom besiktningen!
Jag tog på mig att köra Tor dit och Nathalie frågade om det inte skulle bli pinsamt men nej då jag ser det som en utmaning och ett ypperligt tillfälle att få fjanta sig lite 😉.
 
Vi skulle även till banken efteråt för att fixa en felaktig swishbetalning till min avlidne sambos konto så jag hade med mig bouppteckningen som jag lite strategiskt lämnade på instrumentbrädan..
 
Bilen som då gnisslar och tjuter och låter allmänt "jag kommer tappa alla mina fyra hjul i nästa kurva" gick då smärtfritt igenom besiktningen förutom att Airbag lampan lös och det beror på att Airbagen i förarstolen löste ut förra vintern då Nathalie körde på en iskoka så vi behöver få den släckt..
Jag frågade om vi måste byta ut Airbagen men han bah.. ja vill ni ha den så kan ni göra det men bara ni får lampan släckt..
 
Efter det så gick vi då till banken och så var vi till Claes ohlsson och köpte barnlås till våra köksskåp så inte Molly kan göra inbrott i dom!
 
Sen så beställde jag och Sabina mat från Bellas och efter det tog vi Molly till kloklipparen men hon var inte där idag så det får bli ett nytt försök på måndag.
 
Sen bar det av till Kjula för att hämta Jack och en arbetskamrat på jobbet och sen åkte vi och handlade.
Och sedan så blev det lite bollkastning med Sasha.
 
 
Glöm inte bort att det är alla hjärtans dag på söndag!
Och då får du hela 12% rabatt hos Interflora med Koden: adtinfluencers12
koden gäller mellan 3-10/2/2020
Klicka på bannern👇 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0