blivit anklagad för inbrott...

*Innehåller annons för chilimobil*

Vilken jävla dag det har varit idag! Jag är så jävla förbannad ska ni veta!
På förmiddagen när jag gick ut med hundarna så står min närmsta granne och pratar med någon så jag hälsar och Sasha tror som vanligt att alla vill hälsa på henne så jag fick dra lite i henne och säger *nej dom vill inte hälsa på dig* och går vidare..
Sen hör jag grannen säga usch jag hatar sådana där pitbulls jag tycker dom är läskiga.. och visst hon kan väl få tro att Sasha är en pitbull för det är ju bara okunnighet.

På vägen tillbaka så frågar hon om jag flyttat tillbaka igen och nu är dom tre som står där.. Jag svarar ja det har jag och sen så frågar hon om jag vet något om inbrottsförsöket på hennes lada och jag säger såklart nej, borde jag veta något om det menar du?
Då vräker kärringen ur sig att ja det borde du för det är säkert du som gjorde det! Och jag bah *Vad fan står du och säger?*
Och jag får som svar att det är ju lite konstigt att nu  är du har flyttat tillbaka så börjar inbrotten igen!
Jag kan säga att jag sa och kallade dom både det ena och det andra och det kommer bli en polisanmälan från min sida.

Sen så är det lite komiskt att så länge Dennis levde så var som så trevliga så och dom tyckte det var så mysigt att ha hästhagen utanför osv. Och nu när jag är själv då jävlar vågar dom fega asen gå på mig!

Vi har ju haft en husrannsakan hos oss våren 2018 för att grannar snackat skit och fått polisen att tro att det var Dennis som gjorde inbrott och nu är han borta så nu är det tydligen lilla jag som springer omkring på nätterna och gör inbrott.. undrar om jag lastar allt stöldgods i min lilla peugeot 206? 🤔 och hur orkar jag jobba heltid och vara vaken hela nätterna och göra inbrott och vart säljer jag mitt stöldgods? Ja frågorna är många...nu är det väl bara en tidsfråga innan polisen knackar på här igen 🤦🏻‍♀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0