hälften kvar..

*innehåller annons för vetzoo*


Idag har jag varit ledig och passade på att ta en ordentlig sovmorgon till kl. 10!
När jag varit ut med hundarna och gjort mig iordning så åkte jag in till furudal och hämtade mickis på jobbet sen så har jag betalat hälften av elen idag så nu är det "bara" ca. 13000 kvar..

Jag passade även på att duscha och så bjöd dom på grillat rådjur innan jag åkte hem 🙂

Här hemma har jag hunnit med att måla klart fönstret.. eller nästan ska man kanske säga för Pelle hoppade upp och tog en promenad i den nymålade färgen så det får bli en omgång till på fönsterbläcket imorgon igen 🤦‍♀️
Sen så har jag skurat fläkten och alla köksluckorna idag med och även hunnit med att svara på lite enkäter så jag kunde ta ut 50kr ifrån 

Nu har jag precis varit ute och kastat boll med Sasha som ligger helt utslagen på golvet 😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0