Ledig dag = hemmafix

*innehåller annons för verktygsproffsen*



Idag har jag varit ledig och eftersom det har varit dåligt väder så har jag fått massor gjort inomhus istället!
Jag har torkat ur dom här två skåpen i tvättstugan och vikt in handdukar, gardiner, lakan, dukar mm. I lådorna så nu är allt sådant på plats 🙂
Skåpen är gamla arkivskåp som jag har målat om med samma färger som finns i tapeten.


Jag har en omgång till på fönstret kvar att måla och elementet ska få ny färg och plankan på golvet ska bli list till utrymmet där tvättmaskinen står.


Här har jag målat med samma blå färg som det ena skåpet och som ni ser är det inte riktigt klart här heller.


Mitt emot arkivskåpen har jag ställt en bäddsoffa (som fick en ren klädsel idag) för tanken med det här stora rummet är att det ska gå att kombinera som gästrum.
Som ni ser så ska det tapetseras bakom soffan 😉


Sedan så har jag ställt iordning och torkat klart möblerna i baren och plockat undan en massa som hamnat där under flytten.


Bilderna blev lite mörka men nu står iallafall alla glas som jag har kvar i hyllorna! Sabina och Jack fick en del när jag flyttade..
Lampan ska bytas ut och sen kommer det väl upp lite annat så småningom så kanske det blir så att man sitter här någon gång? Haha


Sen så vart det en runda runt Göringen på 5,5km med Sasha med och hon var superpigg och vi klarade oss undan regnet med 🙂
Efter det så åkte jag till Mickis för att duscha och äta och hon bjöd på lax med potatis och hollandaisås idag 😋
Sen så blev det en liten Pokemon runda med bilen också haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0