Ännu ett tecken från ovan?

 
I tisdags efter jobbet så regnade det så dant så det blev ingen långpromenad med Sasha så på kvällen så försökte vi hitta en boll här hemma som hon brukar ha inomhus. (jag råkade ju kasta bort hennes favoritboll för några veckor sedan).
Vi hittade den inte och Sasha fortsatte söka av trädgården i jakt på en boll men hittade såklart ingen så hon såg väldigt besviken ut när vi kom in igen.
På onsdag morgon när jag står på mitt vanliga ställe i trädgården när hundarna är ute så ser jag den bortkastade bollen ligga invid huset under panelen! Den är alltså lysande röd och hade den legat där så hade både jag och Sasha sett den långt tidigare!
Vad tror ni?
Var det Dennis som fixade fram Sashas älskade boll? 😉
 
 
Kika in på Tretti.se för att se dagens erbjudande inför Black Freday här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0