Det är inte mig det är fel på..

Jag har mött en person idag som var den elakaste och mest osympatiska människa som jag har mött på mycket länge... Helt ärligt så har jag aldrig någonsin varit med om något liknande och då har jag varit med om väldigt mycket och mött många sjuka människor i mitt liv.
Jag brukar kunna ruska av mig och tycka synd om människor som inte klarar av att vara snälla och trevliga men idag gick det inte!
 
Nu är jag helt slut som artist och har ont i huvudet vilket jag sällan brukar ha!
 
Nej nog om det för jag förtjänar det inte ens.. och det är nog den där människan som har problem med sig själv egentligen och så råkade jag stå i vägen...
 
Over and out imorgon blir det en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0