En lite skum upplevelse?

*Innehåller annons för Adrecord*
 
Jag har försovit mig två gånger dom senaste veckorna och då har jag varken hört alarmet eller dom första samtalen ifrån bemanningen.. Ganska pinsamt om ni frågar mig för jag är ingen person som försover mig och jag kommer för det mesta i tid till jobbet med. (Oftast är det Molly som strular till det om jag är sen.. värre än barnen var när dom var små!)
 
Imorse vaknade jag tre minuter innan klockan ringde och tittade klarvaken på telefonen så jag bestämde mig för att kliva upp och sätta på kaffet osv.. mobilen ringer inte så jag tittar på den igen och då har "någon" klickat i snooze! Väntar tills den återigen ska ringa och samma sak då, snooze är iklickat! Tänkte typ "what the fuck!?"
Det kanske inte är så konstigt att man inte hör alarmet när spökena i familjen snoozar den eller vad säger ni?
Jäkligt skumt iallafall och hädanefter så kommer jag ha även väckarklockan redo när jag ska upp!
Det är förresten skumt att jag ens vaknade av mig själv och var helt klarvaken så pass tidigt..
 
Dennis brukade snooza tills jag blev halft galen så det kanske är han som jävlas med mig? 😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0