Lite pyssel inför advent

*Innehåller annonslänk för lamp24*
 
 
Igår plockade jag fram ljusstakarna bara för att upptäcka att alla lampor var borttagna och eftersom det inte var jag själv som plockade ned julsakerna efter att Dennis gått bort så hade jag ingen aning om vart dom kunde finnas.. Idag hittade jag dom dock när jag tänkt till lite 😉
 
Förra året så pyntade jag ingenting alls då jag inte hade någon ork att ens tänka på julen.. men i år tänker jag försöka göra det mysigt inför julen och detta är första julen någonsin som jag har plockat fram så här tidigt! haha
 
 
Jag lyckades även få upp laserlampan som gör mönster på husväggen och marken efter en del "livsfarligt" klättrande på en trasig stege.. det är inte lätt att vara kort alla gånger men envishet kommer man ju långt med!
Tex. så satte jag kontakten till lampan på en sopkvast och lyckades putta över alltihop över kanten ifrån utsidan då det är en glipa mellan väggen och taket på garaget .. haha
 
 
En julstjärna fick det bli i tvättstugan då det visade sig att tre av adventljusstakarna var trasiga, så då har jag inga till övervåningen men där är jag ju aldrig så det gör inte så mycket..
 
 
Det blev lite brödbak efter långpromenaden idag med!
 
Julbelysning hittar du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0