Vad är oddsen lixom?

*Innehåller länk till Lamp24*
 
 
Idag fick jag upp den nya slingan i äppelträdet här utanför.. kanske inte det snyggaste jag har gjort i mitt liv men jag använde faktiskt en stege för att kasta upp den första delen av slingan hahaha..
Själva fotot är kanske inte heller så mycket att hurra över men det får duga 😉
Badkaret kanske inte heller gör sig så bra där under trädet och nu när vi inte har hästar längre så kanske jag ska ta in det igen? Eller så skaffar jag hästar?
 
Jag har även hunnit ut på en långrunda med Sasha runt Göringen idag till hennes förstjusning (mycket vilt i alla former som går där) och komiskt nog så hittade jag delen till en liten blinkande lampa som vi tappade i torsdags när vi gick där, delen är väl ca. en halv cm lång så hur stora är oddsen liksom?
 
 
Sen så har jag fixat lite matlådor och plockat lite här hemma så nu ska jag slänga mig på sofflocket resten av kvällen! 🙂
 
Lampor och utomhusbelysning och även en rabattkupong hittar ni här!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0