Härlig dag

 *Innehåller annons för Monetti*
 
 
Vilken dag det har varit idag! strålande sol, 25 grader och klarblå himmel!
Det var inte direkt läge att gå en långpromenad med tanke på värmen men Sasha har hoppat studdsmatta i stort sett hela dagen så hon har fått motion iallafall.. (att hon orkar?)
Jag har försökt att komma till ro och sola lite grand men har svårt att ligga still haha.. Annat var det förr när man kunde ligga en hel dag på stranden.. Sen så får jag ont om jag ligger på rygg för länge så risken finns att jag blir brunare på baksidan den här sommaren 🙃
 
 
Jag fixade ett tält åt Molly men det dög bara tills våra grannar som sällan är här dök upp för då var hon tvungen att hålla koll på dom istället.
 
 
 
Lite lommor ifrån trädgården 🙂
 
 
Molly håller koll på grannarna.
 
 
Mickis och en kompis kom förbi en sväng och sen så gick jag ner med Sasha till sjön så hon fick simma lite och nu avnjuter jag ett glas rosé i solen 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0