Lite fynd

 *Innehåller annons för Pengino*
 
 
Idag så har det varit väldigt skönt väder ute så jag beslöt mig för att åka in till Furudal och gå en långrunda med Sasha där, Hon har börjat löpa så då går jag helst inte så långt ut i skogen här eftersom vi har en massa varg som stryker omkring.. Det blev en runda på 5km och några kast med en pinne i Oresjön.
 
 
När vi kom tillbaka så hjälpte jag Mickis med disken och så lagade hon mat åt oss.
Innan jag körde henne till jobbet så gjorde jag dessa två "fynd" på hennes uteplats!
Ringklockan hade varken hon eller jag lagt märke till på dom 3år hon har bott där, men jag hade tråkigt när jag var tvungen att stå och vänta på att hon skulle röka två cigaretter och så "poff" så dök dom bara upp där och gav mig en massa ideér 😉
Jag har ju ingen ringklocka alls på dörren vilket iof är ganska bra för då får man ju inga objudna gäster eller hur? Man hör dom helt enkelt inte! haha
Synd att hundarna gör det bara...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0