Björnmöte och min lilla clown!

*Innehåller annonslänk till Vetzoo*
 
 
 
Idag blev det en riktig långtur i skogen och på en helt ny runda för oss som jag kollade upp via googlemaps redan i höstas men inte kommit mig för att gå fören idag.
 
 
En vacker sjö mitt inne i skogen 😊
 
 
 
En av järnvägsspårets gamla stationer (tror jag).
 
 
 
 
Man kunde iallafall ta rällsbussen härifrån men jag hoppade det 😉
 
 
När vi hade kommit ut på stora vägen så ser jag helt plötsligt något som rör sig mellan träden..
Jag önskar att jag hade haft en bättre mobil som tar bra foton när man zoomar för bilden föreställer en björn som precis har lagt sig ned och tittar upp på mig och hunden som står ca. 30m bort.
Det var en häftig upplevelse och det är första gången jag ser björn till fots 😊
 
 
 
Sasha rullade sig i ett dike på vägen hem så jjag försökte få henne att rulla sig i gräset och det här är resultatet 😂
Vem pallar träna när man precis har varit ute i skogen i nästan två timmar?
 
här hittar du just nu 15% på kyldynor för hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0