Såklart...

 *innehåller annons för Dokter.se*
 
 
Igår när jag hade skrivit inlägget så tänkte jag att jag gör ett försök till med gräsklipparen och den bah "ja men visst jag startar på första draget för första gången i mitt liv" så nu är gräsmattan på trädgårdssidan klippt.. Egentligen så skulle jag ha klippt framsidan idag men jag hade så satans ont när jag vaknade så jag har försökt att ta det lite lugnt idag..
Men eftersom det gör mindre ont när jag står upp så har jag tex. städat garderoben och kört en maskin tvätt, sen bakade jag lite scones till frukost eftersom brödet var slut.
Jag har även provsuttit i bilen inför imorgon och den resan är inget jag ser fram emot kan jag säga.. fyfan 😩
På eftermiddagen tog jag med mig Sasha ner till sjön för att hon skulle få bada lite men det var så mycket alger i strandkanten så jag vågade inte låta henne bada men det blev en liten runda på 1,5 km iallfall och hon skötte sig dessutom exemplaiskt när vi passerade en granne som har en hund som springer utefter staketet och skäller! Jag har tränat massor på att få Sasha att inte bry sig om hunden och idag sa jag åt henne en gång när hon tänkte börja springa och då gick hon fint bredvid mig och började tom. ignorera den andra hunden när vi var mitt för, man blir ju lite stolt när " den köttätande mördarhunden" inte bryr sig 😉
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0