Sneak peak

 *Innehåller annons för Compari*
 
 
Igår tände jag ett ljus för Dennis här hemma 💓
Jag saknar ju honom varje dag men under just sådana här dagar då alla andra tänker lite extra på sina bortgångna nära och kära så känns det lite extra tungt.. Just nu börjar det ju även närma sig den tiden då han faktiskt gick bort och allt känns lite extra mörkt och tråkigt..
 
Sedan så har jag varit hemma ifrån jobbet den här helgen då jag spydde i torsdags natt vilket jag aldrig brukar göra i vanliga fall och idag hostar jag och börjar få ont i halsen.. suck.
Så imorgon så ska jag iväg och ta ett covidtest och anledningen att jag inte har gjort det i helgen är att det helt enkelt inte görs några här i Dalarna på helgerna längre... Lite drygt faktiskt..
 
 
Dagens promenix blev runt Göringen till Sashas stora förtjusning och det var så pass kallt så det låg is på vattenpölarna och det är också väldigt kul om du frågar Sasha 😀
Det har även kommit lite snö idag men det lär ju smälta bort ganska fort igen..
 
 
Här kommer en liten sneak peak på nästa rum (vardagsrummet) som ska göras iordning på övervåningen!
Fönster och golv ska målas och sedan ska det på nya tapeter/målas på väggarna.
 
 
Denna tapeten sitter uppe nu och den var relativt nyuppsatt när vi flyttade in men det är inte riktigt min smak.. (jag tror bilden hamnade åt fel håll med men den blir inte snyggare åt andra hållet heller..). Men som sagt vad det blir på väggarna har jag inte bestämt än så jag kommer börja med fönsterna och golvet så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0