Första jobbdagen på 3 månader!

*Innehåller reklamlänk för Vetzoo*
 
 
Igår var det min sista semesterdag och då var planen att jag skulle tapetsera i gästrummet men så visade det sig att det var superskönt och soligt väder ute så jag satt ute hela eftermiddagen och njöt av solen istället!
Medans jag satt där så kastade jag boll till Sasha i omgångar så hon fick ordentligt med motion 😊
 
 
Mot kvällen försökte jag gömma undan bollen i grillen och Sasha försökte komma på hur hon skulle få tag i den.. (det ser ut som hon grillar haha)
Jag hann med att tvätta lite och köra en disk med så lite vettigt fick jag gjort 😉
 
 
Och idag har jag jobbat min första dag efter min långa ledighet och det gick nästan smärtfritt då tekniken strulade men det hade jag ju räknat med 😀
 
Efter jobbet blev det en 5km runda med Sasha så idag har jag fått ihop 12km med det jag gick på jobbet!
 
 
Hösten är i annalkan..
 
Bollar, bollkastare och annat hittar du här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0