Sista semesterveckan!

 *Innehåller annons för PN Jakt*
 
 
Nu går min semester mot sitt slut och jag ska vara på plats på jobbet kl. 7 på måndag 😊
Eftersom jag har varit hemma i 3 månader nu så ska jag erkänna att det känns lite panikartat.. Förmodligen kommer inga inloggningar i jobbets telefoner och dom appar vi använder fungera, Vem vet jag kanske inte ens kommer in med min tagg på jobbet? haha
Det kanske är tur att jag är oplacerad på måndag så jag får en mjukstart.. lite inskolning liksom 😉
 
 
Den här veckan har jag hunnit skada mig igen då Sasha klev på min tå och sprättade upp mitt nagelband så blodet forsade.. Mickis fick hämta papper på en bensinmack för att vi skulle kunna få stopp på blodflödet.. Bilden är ifrån en film som hon filmade och det kanske är tur att "dumpen" blev lite suddig?
Nu ska jag försöka sköta mig så jag inte skadar mig innan jobbstarten på måndag.. Fast det var nära ögat igår kväll för jag halkade i lite utspillt vatten ifrån vattenskålen och min ena tå bröt sig rakt bakåt och det gjorde ont som satan men idag är det bra igen 🤣
 
 
I onsdags så fick jag avbryta semestern en dag för att delta i en Demensutbildning via Teams hemifrån. (Det var frivilligt).
Det var riktigt tråkigt ska jag erkänna men jag satt med och lyssnade hela dagen och i pauserna som vi hade varje timma så fick jag en massa bra idér som tex. att jag ska läsa till Jägarexamen men jag ska nog bara göra teorin så jag vet mer om ämnet då jag bor i skogen och tycker att det är sjukt kul att jävlas med "antijaktmänniskor" 😎
 
 
Jag gjorde iallafall ett konto på Jägarexamen online där man bla. kan spela ett spel där man läser avsnitt av teorin och sedan får prov att svara på och så kan man lära sig i sin egen takt för att sedan kontakta en provledare för att göra provet som består av 70 frågor och man måste ha rätt på 60 för att bli godkänd.
 
 
Jag och Mickis har börjat spela Pokemon igen med så här står vi vid gymmet vid Ore kyrka!
Vi blev förföljda dit med av någon snubbe som svängde in bakom oss och satt och sneglade i bakspegeln.. En del människor här uppe är lite underliga haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0