Ridolyckan

 
Både igår och idag blev det riktigt långa långpromenader med Sasha som vanligt sen har det väl inte hänt så mycket under helgen mer än att jag varit iväg och handlat med Nathalie.
Och idag blev det ju kyligt igen så man blir ju inte riktigt klok på vädret eller hur?
 
På torsdag ska jag faktiskt iväg på en anställningsintervju och jag hoppas verkligen jag får det jobbet för det skulle passa mig perfekt just nu 🙂
 
Sabina har även fått en tid till magnetröntgen av hjärnan då hon har känningar ifrån ridolyckan fortfarande och för att läkaren här i stan tyckte det var lite märkligt att det inte blivit någon uppföljning efteråt ifrån Falun.
 
Läs om ridolyckan här!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sabinas mamma! jag vill bara säga att jag har kollat in din blogg (med hela gruppen), och du ser fantastisk ut, och ung och har en GIRL GLOW, Jag hoppas att du trivs bra där ute i skogen och du ska veta att Sabina saknar dig enormt mycket. Och en sak till du kan verkligen slå dig på bröstet för din underbara dotter, hon är en otroligt härlig männsiska som inte har något ont i sig dock (dum snäll) men helt fantastik så jag vill bara säga tack för att du har en som fin och underbar dotter :)

Svar: tack det var snällt sagt 🙂 jag saknar henne såklart massor jag med och just nu kan vi ju inte höras så mycket som vi skulle vilja heller eftersom jag måste passa batteriet på mobilen. annars så trivs jag jättebra här uppe även om grannarna tror att jag är kriminell 😂
minitjejens.blogg.se

2020-07-31 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0